Talking New York --- New Yorkで見つけた英語

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ニューヨーク最大の地元日刊紙へ!amNYとMetroの統合。

ウォールストリートジャーナルとニューヨークタイムズは、ニューヨーク市に本社があるものの、ほぼ全世界的なメディア大手のひとつです。


一方、ローカル紙、コミュニティーメディアは、主に地元のニュースを中心に扱っています。amNYとMetroはともに無料のローカル紙として競合する存在でしたが、2019年に統合し、amNYMetroとして日刊紙を発行しています。


今日は、その統合についてのamNYの記事を読みます。
原文、画像はこちらからです。
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amNewYork and METRO join forces to become New York City’s top daily paper
amNewYorkとMETROが提携、ニューヨーク市のトップ日刊紙に


(かつての"amNY"と"Metro")


(現在の統合した"amNYMetro")


Schneps Media, publisher of amNewYork and the largest group of community media in the New York region, has announced Monday that it has acquired the assets of METRO New York and METRO Philadelphia including the popular daily newspapers, websites and digital media business serving New York City and Philadelphia.


amNewYorkの発行元であり、ニューヨーク地域最大のコミュニティ・メディア・グループであるシュネップス・メディア社は、ニューヨークとフィラデルフィアをカバーする人気の日刊紙、ウェブサイト、デジタル・メディア事業を含むMETRO New YorkとMETRO Philadelphiaを買収したことを月曜日に発表しました。


The acquisition positions Schneps Media as the leading media company in the New York City market as it will combine the two largest circulated daily newspapers into one, amNewYork METRO.


この買収により、シュネップス・メディア社は、ニューヨーク市市場で最大の発行部数を誇る2つの日刊紙を1つのamNewYork METROに統合することになり、同市場をリードするメディア企業となります。


The merged publication will grow to a massive daily weekday circulation of 175,000 copies, which is more than double that of any of the other major metro dailies circulated in New York City’s five boroughs each weekday.


合併後の新聞は、平日の1日発行部数が17万5,000部となり、ニューヨーク市の5つの地区で平日に発行されている他の主要都市日報の2倍以上になります。


In addition, Schneps adds over 350,000 in weekly circulation with its community newspapers serving Brooklyn, Queens, Manhattan and the Bronx. Schneps Media also covers the Long Island and Westchester markets.


また、ブルックリン、クイーンズ、マンハッタン、ブロンクスで発行する地域新聞では、週刊発行部数35万部以上を誇ります。シュネップス・メディア社はロングアイランドとウェストチェスターもカバーしています。


Schneps’ combined digital reach will now grow to about 3.5 million unique visitors and 5.5 million page views per month with over 300,000 email newsletter subscribers and 500,000 social media followers.


シュネップス社のネットの総読者数は、月間約350万人のユニークビジター(複数購読していない読者)と、550万ページビュー、30万人以上のEメールニュースレター購読者、50万人以上のソーシャルメディア・フォロワーになります。


Schneps plans to retain amNY.com as the digital brand for New York and will soon be launching amNY TV providing episodes of content across multiple digital platforms. The first series will be The World’s Fare featuring the best authentic international restaurants and their chefs in New York City.


シュネップス社は、amNY.comをニューヨークのデジタルブランドとして維持し、複数のデジタルプラットフォームでコンテンツを提供するamNY TVを間もなく開始する予定です。最初のシリーズはThe World's Fareで、ニューヨークで最高の本格的インターナショナルレストランとそのシェフを特集する予定です。


Philadelphia is a new market for Schneps Media with METRO having the largest circulation in Philadelphia County.


METROがフィラデルフィア郡で最大の発行部数を誇っていたため、フィラデルフィアはシュネップス・メディア社にとって新しい市場です。


Schneps Media executive Cliff Luster has been named Group Publisher for the New York and Philadelphia markets with former METRO executives Ed Abrams and Susan Pfeiffer acting as Publishers and Associate Publisher for New York City and Philadelphia respectively. Robert Pozarycki, amNewYork’s current Editor in Chief, will serve in the same role for the combined New York City media.


シュネップス・メディア幹部のクリフ・ラスターがニューヨークとフィラデルフィア市場のグループ・パブリッシャーに就任し、元METRO幹部のエド・エイブラムスとスーザン・ファイファーがパブリッシャーとニューヨークとフィラデルフィアそれぞれのアソシエイト・パブリッシャーを務めます。amNewYorkの現編集長であるロバート・ポザリッキは、統合されたニューヨーク市のメディアで同じ役割を果たします。


METRO largely consolidated their Philadelphia newsroom into New York and Schneps Media plans to focus on hiring editorial staff that will be based in the local Philadelphia market for that office.


METROはフィラデルフィアのニュースルームを大部分ニューヨークに統合し、シュネップス・メディア社はそのオフィスでフィラデルフィアの地元市場を拠点とする編集スタッフの採用に注力する予定です。


“I’m very happy that the readers and communities of New York and Philadelphia will get their news from publishers that have been devoted to local news coverage for over 35 years,” said Abrams. “I’m excited to be joining and leading the amNewYork METRO division with a company I competed with and also respected for many years.”


(元METRO幹部の)エド・エイブラムスは、「ニューヨークとフィラデルフィアの読者と地域社会が、35年以上にわたってローカルニュース報道に専念してきた出版社からニュースを入手できることを大変うれしく思います」、「長年競合関係にあり、また尊敬していた会社と一緒にamNewYork METRO部門を率いることになり、とても嬉しいです。」と述べました。


“This is an exciting next step for our entire organization offering a unique opportunity to strengthen our position in the daily newspaper market and increase our readership to over 2.5 million readers in print each week and many more online,” said Schneps Media CEO Joshua Schneps.


シュネップス・メディア社のジョシュア・シュネップスCEOは、「これは、日刊紙市場における当社の地位を強化し、印刷版の読者数を毎週250万人以上、オンラインではさらに多くの読者へと増やすまたとない機会を提供する、当社の組織全体にとって素晴らしい次のステップです。」と述べました。


Schneps Media is now the publisher and producer of two leading daily newspapers, 33 award-winning community newspapers, 28 magazines and specialty publications, 20 websites and more than 50 annual events throughout New York City, Long Island, Westchester and now Philadelphia.


シュネップス・メディア社は現在、ニューヨーク、ロングアイランド、ウェストチェスター、そしてフィラデルフィアの各地で、2つの主要日刊紙、33の受賞歴のあるコミュニティ紙、28の雑誌と専門誌、20のウェブサイト、50以上の年間イベントを発行・制作しています。


The company was founded by its President Victoria Schneps with one newspaper in her living room in 1985. As a community activist fighting for the rights of those with disabilities she harnessed her advocacy and passion to make a difference in the community to what is now the largest local media company in New York.


同社は1985年、社長のビクトリア・シュネップスが自宅の居間で新聞1紙から創業しました。障害を持つ人々の権利のために戦う地域活動家として、彼女は地域社会に変化をもたらそうとする主張と情熱を、現在のニューヨーク最大の地域メディア会社へと生かしました。


For more information on the Company and details on all of their media outlets visit www.SchnepsMedia.com.


当社の詳細と全メディアの詳細については、www.SchnepsMedia.com をご覧ください。



現在のニューヨークを支えてきたメディアとして、文中の次の部分に大変興味を持ちました。創業時のことや、現在もご存命の創業者のビクトリア・シュネップス氏についてもう少し調べてみようと思います。分かり次第ご報告いたします。


The company was founded by its President Victoria Schneps with one newspaper in her living room in 1985. As a community activist fighting for the rights of those with disabilities she harnessed her advocacy and passion to make a difference in the community to what is now the largest local media company in New York.


同社は1985年、社長のビクトリア・シュネップスが自宅の居間で新聞1紙から創業しました。障害を持つ人々の権利のために戦う地域活動家として、彼女は地域社会に変化をもたらそうとする主張と情熱を、現在のニューヨーク最大の地域メディア会社へと生かしました。



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