Talking New York --- New Yorkで見つけた英語

発見と感動を与えてくれるニューヨークを英語学習に役立つコンテンツにして毎日お届けしています。

手作りするならこれ!素敵な友情を送ることができます。

小さなお子様でも作れる!
世界でたった一つのものを心をこめて相手にプレゼントできる!
もうひとつお勧めしたいプレゼントがあります。


タイムアウトがベストなプレゼントを教えてくれました。
原文はこちらからです。
   ⇓


Friendship Bracelet Maker
フレンドシップ・ブレスレットメーカー




Over the last year, handmade hobbies have grown exponentially as we've all stayed at home. Teens will love this friendship bracelet maker that can tie bracelets in three easy steps. This is a great gift for all ages and will help friends stay connected even as we stay at home.


昨年は、巣ごもり需要で手作りの趣味が飛躍的に増えました。3つの簡単なステップで編めるから、子供たちがこの友情ブレスレットメーカーが気に入るわ。年齢に関係なく素敵な贈り物で、家にいても友達との絆を結ぶことができます。


ここからは、アマゾンからの商品情報です。


About this item
CLIP IT, KNOT IT, TIE IT - In 3 easy steps, you'll make your own bracelets with the My Friendship Bracelet Maker. Get crafty with your friends and create awesome bracelets that you'll love. Don't worry about not having enough supplies, because this kit includes 20 pre-cut threads in 10 vibrant colors


この商品について
挟んで、編んで、結ぶだけ。マイ・フレンドシップ・ブレスレット・メーカーの 3つの簡単なステップで、自分だけのブレスレットを作りましょう。お友達と一緒にお気に入りの素晴らしいブレスレットを作りましょう。このキットには10色の鮮やかな色のカット済み糸が20本入っているので、材料が足りなくなることはありません。


Enjoy a fun, creative hobby for boys and girls of all ages. You are only limited by your creativity, so start crafting your next wearable, shareable symbol of friendship.


男の子も女の子も年齢に関係なく、楽しく、創造的な手作り品を作りましょう。あなたの創造力次第。身につけられて、分かち合える友情のシンボルを手作りしましょう。


 There's no better way to remember the fun times in our lives than with a colorful keepsake. Whether it be at school or during summer break, show your friends and family how much they mean to you by crafting unique, handmade gifts.


 人生で楽しかったことを思い出すには、カラフルな記念の品が一番。それが学校にしろ、夏休みにしろ、友達や家族に特別な手作りのプレゼントを作って、あなたにとって、その人がどんなに大切な人なのかを伝えましょう。


Enhanced functional design keeps crafting simple. The clip and slots hold threads in place for easy crafting. The bracelet maker's clever, patented design conceals a secret storage compartment to keep all your threads safe, organized, and best of all, tangle-free.


改良された機能的なデザインで、簡単に作れます。クリップとスロットが簡単に作れるように糸をしっかり固定してくれます。このブレスレットメーカーの特許である、良く考えられたデザインで、すべての糸を安全にきちんと整理し、その上、糸が絡まらないように糸がはいっている部分は(引き出しになっていて)表から見えません。


Additional inspiration and fun designs are available in the official companion website's online pattern tutorials and our handy Knot It mobile app. You can use the app to find endless simple tutorials and patterns which will spark your creativity


さらに進んだアイデアと楽しいデザインを公式ウェブサイトのオンラインデザイン指導と便利な「ノットイット」アプリでご覧になれますす。あなたの創造性を湧き上がらせる無限のお手本や模様がみつかりますよ。


合わせて次のような本も買うことができます。



針もハサミも使わなくていいので、退屈な車の中でもできそうですね。


日本からでも購入できます。


DMC マイフレンドシップブレスレットメーカー TRVFBM
DMC マイフレンドシップブレスレットメーカー TRVFBM
ディーエムシー(DMC)
おもちゃ




ママやパパにあなたが作ったブレスレットをプレゼントしたら、きっとずーっとはずさないと思いますよ。。。
会社でも必ず「それ、どうしたの?」って同僚に聞かれそうですね。



Englishラボ
MisTy

×

非ログインユーザーとして返信する