Talking New York --- New Yorkで見つけた英語

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マンハッタンのフラットアイアンパートナーシップが生んだもの。

マンハッタン、フラットアイアン23丁目地区パートナーシップビジネス向上地区のウェブページ、 http://www.flatirondistrict.nyc/about-the-bid/about-us

から、具体的にどんなことをやっているのか見てみました。



What We Do
Since its inception, the BID has engaged in a broad range of programs and services to enhance the district’s quality of life.
The BID quickly put into place two dedicated groups of men and women, one to keep the neighborhood clean, the other to keep it safe. With its brooms and buckets, power washers and paint brushes, the BID’s Clean Team rids the area of litter and graffiti, while members of the Public Safety Team serve as unofficial ambassadors of goodwill, giving directions, acting as a liaison with the New York Police Department, and providing a visible symbol of stability. Both groups, easily identified by their distinctive Flatiron Partnership uniforms, are out in the neighborhood seven days a week, all year round.


我々のやっていること
BID(ビジネス向上地区)は発足以来、この地区の生活の質の向上のための幅広いプログラムとサービスに関わり続けています。
BIDはこの界隈の美化をすすめること、と安全にすることのために、ただちに男性と女性で構成される2つの献身的なグループを構成します。ほうき、バケツ、洗浄機、ペイントブラシを使ってBIDの美化チームはゴミや落書きをなくします。そして公安チームは道案内をしたり、ニューヨーク市警と連携して行動したり、注意を促すサインの設置をしたりと、非公式に善意の活動を行っています。この2つのグループはフラットアイアンパートナーシップのユニフォームを着ているので、すぐに分かります。そして年中無休で街のどこかにいます。


The BID’s marketing program includes this website, a weekly newsletter, a neighborhood map, email alerts, Facebook, Twitter, Instagram and Youtube pages, a free weekly walking tour, and sponsorship opportunities on branded banners and litter baskets. Its Intersections program includes the Speaker Series and Business Assistance Forum that have addressed such challenging issues as crime, dealing with emergencies, starting new businesses, and coping with challenging economic conditions. On a cultural level, the BID has partnered with local organizations to produce programs as varied as an architectural interpretation of the district and a salute to the neighborhood’s continuing culinary distinction.


BIDのマーケティングプログラムには、このウェブサイトや週刊ニュースレター、ご近所マップ、メールでのお知らせ、フェイスブック、ツイッター、インスタグラム、ユーチューブ、週一回の無料ガイドツアーがあり、スポンサーにはバナーやゴミ箱に名前を入れたりしています。またインターセクションプログラムには、「スピーカーシリーズ」と「ビジネスアシスタンスフォーラム」があり、犯罪や、緊急時対応、新ビジネス開始、経済状況改善といった難しい案件に取り組んでいます。文化面では、地元組織と連携して数多くの建造物の説明をしたり、伝統料理の素晴らしさを紹介したりする多彩なプログラムを推進しています。


On the most obvious level—the look of the area—big changes have been made. The Flatiron Public Plazas that were initiated north of and adjacent to the Flatiron Building in 2008 have brought new life, an influx of visitors, and a revitalization of business. Maintained by the BID, they are embellished by lush plantings, bright blue umbrellas, silver-toned tables and chairs, and the BID’s Visitors Information Cart. 


この地域のもっとも明かなことと言えば、見た目の大きな変化があります。フラットアイアンパブリックプラザは2008年、フラットアイアンビルの北側に隣接して設けられていましたが、観光客が増え、ビジネスが再活性化して新たな息吹をもたらしました。BIDによって多くの植物で飾られ、青いパラソル、銀色が買ったテーブルと椅子が置かれたのです。そしてBIDのビジターインフォメーションも設置されました。


Add to that a Streetscape and Beautification plan that resulted in planted trees and tree pits planted with flowers, an abundance of hanging flower baskets, sleek new bike racks, and the beautification of the Park Avenue South median malls.
Last but certainly not least, the BID operates a homeless outreach program through a contract with Urban Pathways and is a founding member of the East Side Alliance, an effort geared toward fostering communication and accountability among area methadone clinics, law enforcement, and the community.


さらに、街並み計画、美化計画によって、木を植えたり、ピットに花をあしらったり、、フラワーバスケットをいっぱいつり下げたり、ピカピカの新しい自転車ラックやパークアヴェニュ-サウスの中央分離帯の美化を行いました。
最後にこれは大切なことなのですが、アーバンパスウェイズとの連携を通して、BIDはホームレス救済プログラムを進めています。そして、イーストサイド連盟の立ち上げメンバーとなりました。こうした努力がコミュニケーションと責任を生む原動力となり、地域内に(ヘロイン中毒者の)メタドンクリニックや法機関、コミュニティーを育んでいったのです。


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